Menu Close

Skaitmeninės rinkodaros meistriškumo paslapčių mokytasi Kroatijoje

Kas yra skaitmeninė rinkodara? Kaip išnaudoti naujausias skaitmenines technologijas, dirbtinį intelektą klientų ratui didinti? Kaip pasiekti tikslines auditorijas? Kokie įrankiai tam patogiausi, reikalingiausi ir naudingiausi? Kaip pasirengti rinkodaros planą kiekvienai savo paslaugai? Apie skaitmeninės rinkodaros teikiamas galimybes ne pelno organizacijoms 2024 m. balandžio 22–26 d. Radviliškio rajono savivaldybės švietimo ir sporto paslaugų centro Suaugusiųjų ir jaunimo neformaliojo ugdymo skyriaus vedėja Rita Vaigauskienė, metodininkė Eligija Zoltnerienė ir Joniškio rajono švietimo centro direktorė Rasa Kelpšienė žinių sėmėsi skaitmeninės rinkodaros kursuose Splite, Kroatijoje.

Apie švietimo įstaigų rinkodaros ypatybes paprastai ir aiškiai kursų dalyviams pasakojo kursų dėstytojas Sean Honnan, anglų kalbos mokyklos INICIJATIVA Zagrebe vadovas. Jis suteikė daug naudingų žinių apie labai greitai besikeičiantį pasaulį, apie rinkodaros planavimo būdus, kurie sutaupo laiką: dirbtinį intelektą, įvairius skaitmeninius įrankius, tokius kaip „Google Ads“, botus ir pan.

Kursų dalyvės gilinosi į skaitmeninės rinkodaros pasaulį, įgijo esminių įgūdžių, reikalingų savo organizacijoms judėti pirmyn. Kalbėta apie skaitmeninės rinkodaros pagrindus, apie skaitmeninės rinkodaros vaidmenį švietimo sektoriuje, apie tiesioginio atsako rinkodarą, apie veiksmingas rinkodaros strategijas.

Kursų dalyvės kūrė idealaus kliento portretą, pasinaudodamos dirbtinio intelekto teikiamomis galimybėmis, sudarė būtent šiam klientui pritaikytą rinkodaros planą, kurti ir kiti rinkodaros planai nekomerciniams įstaigos tikslams, pvz., savanorystei populiarinti.

Mokytasi, kaip išmintingai išnaudoti dirbtinio intelekto teikiamas galimybes, kaip tinkamai formuluoti užduotis, susipažinta su skaitmeniniais įrankiais, tokiais kaip botai, el. laiškų automatinio rašymo programos, analitinės programos, ir jų teikiamomis galimybėmis, su socialinių tinklų „Facebook“, „LinkedIn“ teikiamomis galimybėmis.

Kursuose išmokta:

– kaip išnaudoti naujausias skaitmenines technologijas siekiant pritraukti klientus;

– kaip sudaryti paprastus, bet efektyvius rinkodaros planus, kurie padės įstaigai pritraukti naujų klientų ir išlaikyti esamus klientus;

– kaip dirbti su skaitmeniniais įrankiais, padedančiais plėsti teikiamų paslaugų populiarumą;

– kaip naudotis dirbtiniu intelektu, analitiniais įrankiais, kaip išnaudoti kuo daugiau socialinių tinklų teikiamų galimybių.

Kursai „Empowering Digital Growth: A Digital Marketing Mastery Course for Schools & NGO’s“(Skaitmeninio augimo skatinimas: Skaitmeninės rinkodaros meistriškumo kursas mokykloms ir nevyriausybinėms organizacijoms) (Splite (Kroatija) yra Erasmus + programos projekto Nr. 2023-1-LT01-KA121-ADU-000131371 dalis.

Programos Erasmus+ mobilumo projektą (Nr. 2023-1-LT01-KA121-ADU-000131371) įgyvendina Radviliškio rajono savivaldybės švietimo ir sporto paslaugų centras kartu su partneriais Pakruojo suaugusiųjų ir jaunimo švietimo centru, Joniškio rajono švietimo centru, Radviliškio rajono savivaldybės viešąja biblioteka.

Radviliškio r. sav. ŠSPC SJNUS informacija ir nuotraukos

Skip to content