Spalio 22–23 dienomis Radviliškio rajono švietimo įstaigų administracijų atstovai dalyvavo kvalifikacijos tobulinimo stažuotėse, vykusiose Klaipėdos Simono Dacho progimnazijoje ir Klaipėdos Baltijos gimnazijoje. Stažuotės organizuotos įgyvendinant projektą „Tūkstantmečio mokyklos II“, kuris finansuojamas iš Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės (EGADP) bei Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų.

Kultūrinė lyderystė ir kūrybiškumas mokykloje
Pirmąją stažuotės dieną, spalio 22-ąją, dalyviai lankėsi Klaipėdos Simono Dacho progimnazijoje, kur vyko programa „Kultūrinė lyderystė – kūrybiškumo ir vertybių ugdymas mokykloje“. Mokyklos direktorė Daiva Marozienė ir jos komanda pristatė mokyklos kultūrą, vertybes bei ugdymo aplinkas. Mokytojai dalijosi kūrybiškumo skatinimo metodais, aptarė, kaip vertybės integruojamos į ugdymo procesą. Teatro, gamtos, kalbų ir pradinių klasių mokytojai demonstravo praktinius pavyzdžius, o dienos pabaigoje vyko diskusija apie gerųjų praktikų pritaikymo galimybes skirtinguose mokyklų kontekstuose.



Lyderystė ir sprendimų priėmimas pokyčių sąlygomis
Antrąją dieną, spalio 23-ąją, švietimo įstaigų vadovai lankėsi Klaipėdos Baltijos gimnazijoje, kur vyko stažuotė „Lyderystė kontekste – sprendimų priėmimas pokyčių sąlygomis“. Gimnazijos direktorė Jurgita Račkauskienė ir jos komanda pristatė gimnazijos pokyčių valdymo bei krizių sprendimo patirtis. Dalyviai stebėjo pamokas, kuriose mokytojai taikė inovatyvias krizių vadybos strategijas ir simuliacinius sprendimų priėmimo modelius.
Popietinėje dalyje vyko užsiėmimai, skirti vidinių resursų stiprinimui – gimnazijos psichologas, specialusis ir socialinis pedagogai vedė praktinę veiklą, padėjusią stiprinti emocinį atsparumą ir komandinį bendradarbiavimą.
Dienos pabaigoje surengta diskusija skatino dalyvius įvertinti patirtų praktikų pritaikomumą savo mokyklų bendruomenėse.

Tęsiasi „Tūkstantmečio mokyklų“ bendradarbiavimas
Stažuotės Klaipėdoje tapo puikia galimybe Radviliškio rajono švietimo lyderiams plėsti akiratį, keistis patirtimi ir stiprinti vadovavimo kompetencijas. Tokios veiklos padeda kurti bendradarbiaujančių, vertybėmis grįstų ir pokyčiams atvirų mokyklų kultūrą – būtent tai, kas yra „Tūkstantmečio mokyklų“ projekto esmė.
Radviliškio r. sav. ŠSPC SJNUS informacija